Colegiul Agricol Traian Săvulescu Tîrgu Mureș | ACTIVITATE CATEDRA CONTABILITATE
2705
post-template-default,single,single-post,postid-2705,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive

ACTIVITATE CATEDRA CONTABILITATE

ACTIVITATE CATEDRA CONTABILITATE

Prof.Ec.FEHER CRISTINA

          Aptitudinile şi experienţa practică influenţează mai bine de trei sferturi din deciziile pe care le luăm zilnic. Cunoştinţele dobândite în şcoală sunt utile în măsura în care le poţi folosi în viaţa reală, însă experienţa de viaţă face diferenţa între o slujbă şi o carieră de succes. In acest sens elevi specializarilor Tehnician In Activități Economice  și Tehnician In Admnistrație participa la programele educationale oferite de Junior Achievement România!

In anul școlar 2021-2022 programele educaționale in care sunt implicați elevi Colegiului Agricol “Traian Săvulescu” Tg Mureș sunt:

  • Educație antreprenorială-Mini Compania-Agribuisenes
  • Educație Financiară-Finanțe Personale și servicii financiare
  • Educatie pentru orientare profesională

Abilități dobândite

  • Gândire critică
  • Luarea deciziilor și exprimarea opiniilor
  • Înțelegerea consecințelor alegerilor
  • Identificare resurse și oportunități
  • Lucrul în echipă
  • Asumarea răspunderii
  • Creativitate și inovare
  • Adaptarea la schimbări
  • Conectarea cunoștințelor din școală la realitatea economică
  • Identificarea riscurilor și oportunităților

OBIECTIVE

  1. Dezvoltarea capacităţii de înţelegere a principiilor economice şi a modului de decizie în economia de piaţă
  2. Dezvoltarea unor comportamente relaţionale, echilibrate pentru sistemul economic de piaţă, şi a unor capacități de lucru în echipă
  3. Dezvoltarea gândirii critice în domeniul economic şi manifestarea unor atitudini favorabile luării de decizii şi asumare a responsabilităților